Biografia: Bohdan Garstecki
Dotychczasowe doświadczenie coachingowe Bohdana Garsteckiego to ponad 500 godzin coachingu indywidualnego i grupowego zrealizowanego dla kilkunastu klientów. Zrealizował projekty coachingowe dla korporacji międzynarodowych, polskich firm oraz klientów indywidualnych. Zrealizował też ponad 300 godzin szkoleń wdrażania coachingu i przywództwa w ramach programu Coaching Clinic® szkoląc kilkuset menedżerów znaczących polskich firm z sektorów: bankowego i paliwowego. Prowadzi coaching w języku polskim i angielskim, spotkaniach bezpośrednich i telefonicznie.
Od maja 2008 jest członkiem ICF – Międzynarodowego Stowarzyszenia Coachów
Ukończył profesjonalne szkolenie w dziedzinie coachingu Core Essentials Program w prestiżowej szkole coachingu CoachU, akredytowanej przy ICF (zob. certyfikat) uzyskując w październiku 2008 roku tytuł Core Essentials Graduate (CEG).
W styczniu 2009 roku uzyskał akredytację ICF ACC (Associate Certified Coach)
W kwietniu 2009 roku ukończył akredytowane przez ICF szkolenie trenerów Coaching Clinic®. Jest to jedno z najlepszych szkoleń wdrażania kultury przywództwa w organizacji dla menedżerów na wszystkich szczeblach zarządzania. Coaching Clinic® Licensing Program to akredytowane przez Międzynarodową Federację Coachów (ICF) szkolenie uczące podejścia coachingowego i dające licencję do prowadzenia dwudniowego programu coachingowego Coaching Clinic®
Jest też trenerem z doświadczeniem szkoleniowym w obszarze efektywności zarządzania, zarządzania sprzedażą, zarządzania strategicznego oraz wdrażania kultury przywództwa. Jego dotychczasowe łączne doświadczenie szkoleniowe wynosi ponad 1400 godzin szkoleniowych (wg stanu na grudzień 2010). Szkolenia prowadzi od roku 2005. Zrealizował projekty szkoleniowe dla około 30 klientów - głównie korporacji międzynarodowych i dużych polskich firm, specjalizując się na następujących tematach: efektywność zarządzania, efektywność sprzedaży, rozwój biznesu, myślenie kreatywne dla menedżerów, prezentacje i negocjacje, budowanie strategii, rozwój kompetencji sprzedażowych, efektywny menedżer, zarządzanie projektami dla menedżerów, wdrażanie myślenia strategicznego, rozwój kompetencji menedżerskich, wdrażania kultury przywództwa i kompetencji przywództwa w zarządzaniu - Coaching Clinic®.
Przed rozpoczęciem swojej praktyki jako coach, przez 15 lat pracował w korporacjach na stanowiskach związanych z zarządzaniem, sprzedażą i marketingiem. Praktyka operacyjna, od stanowiska kierownika sprzedaży w ICL Poland, przez pracę na stanowisku Dyrektora Generalnego w firmie Xerox Poland i Dyrektora ds. Marketingu w Xerox Europe do stanowiska Prezesa Zarządzającego w firmie Softbank S.A., pozwoliło mu nabyć szerokie doświadczenie biznesowe, które skonsolidował przez uczestnictwo w kursach prowadzonych przez INSAED i Cranfield School of Management.
Doświadczenie w pracy w dziedzinie zarządzania biznesem, jak również dogłębna wiedza uzyskana na przestrzeni lat pozwalają mu dobrze zrozumieć środowisko korporacyjne oraz biznesowe jego klientów i skupić się na elementach praktycznych, co przyczynia się do szybszego osiągania sukcesów przez jego klientów.
Jest absolwentem Politechniki Gdańskiej i był pracownikiem Polskiej Akademii Nauk w Gdańsku.
Od maja 2008 jest członkiem ICF – Międzynarodowego Stowarzyszenia Coachów
Ukończył profesjonalne szkolenie w dziedzinie coachingu Core Essentials Program w prestiżowej szkole coachingu CoachU, akredytowanej przy ICF (zob. certyfikat) uzyskując w październiku 2008 roku tytuł Core Essentials Graduate (CEG).
W styczniu 2009 roku uzyskał akredytację ICF ACC (Associate Certified Coach)
W kwietniu 2009 roku ukończył akredytowane przez ICF szkolenie trenerów Coaching Clinic®. Jest to jedno z najlepszych szkoleń wdrażania kultury przywództwa w organizacji dla menedżerów na wszystkich szczeblach zarządzania. Coaching Clinic® Licensing Program to akredytowane przez Międzynarodową Federację Coachów (ICF) szkolenie uczące podejścia coachingowego i dające licencję do prowadzenia dwudniowego programu coachingowego Coaching Clinic®
Jest też trenerem z doświadczeniem szkoleniowym w obszarze efektywności zarządzania, zarządzania sprzedażą, zarządzania strategicznego oraz wdrażania kultury przywództwa. Jego dotychczasowe łączne doświadczenie szkoleniowe wynosi ponad 1400 godzin szkoleniowych (wg stanu na grudzień 2010). Szkolenia prowadzi od roku 2005. Zrealizował projekty szkoleniowe dla około 30 klientów - głównie korporacji międzynarodowych i dużych polskich firm, specjalizując się na następujących tematach: efektywność zarządzania, efektywność sprzedaży, rozwój biznesu, myślenie kreatywne dla menedżerów, prezentacje i negocjacje, budowanie strategii, rozwój kompetencji sprzedażowych, efektywny menedżer, zarządzanie projektami dla menedżerów, wdrażanie myślenia strategicznego, rozwój kompetencji menedżerskich, wdrażania kultury przywództwa i kompetencji przywództwa w zarządzaniu - Coaching Clinic®.
Przed rozpoczęciem swojej praktyki jako coach, przez 15 lat pracował w korporacjach na stanowiskach związanych z zarządzaniem, sprzedażą i marketingiem. Praktyka operacyjna, od stanowiska kierownika sprzedaży w ICL Poland, przez pracę na stanowisku Dyrektora Generalnego w firmie Xerox Poland i Dyrektora ds. Marketingu w Xerox Europe do stanowiska Prezesa Zarządzającego w firmie Softbank S.A., pozwoliło mu nabyć szerokie doświadczenie biznesowe, które skonsolidował przez uczestnictwo w kursach prowadzonych przez INSAED i Cranfield School of Management.
Doświadczenie w pracy w dziedzinie zarządzania biznesem, jak również dogłębna wiedza uzyskana na przestrzeni lat pozwalają mu dobrze zrozumieć środowisko korporacyjne oraz biznesowe jego klientów i skupić się na elementach praktycznych, co przyczynia się do szybszego osiągania sukcesów przez jego klientów.
Jest absolwentem Politechniki Gdańskiej i był pracownikiem Polskiej Akademii Nauk w Gdańsku.